C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
unknown :)
Friday, July 6, 2012 • 2:46 PM • 0 comments
Halalo.hai.apa khabar?
aku tatau la nak tulih apa..
jam skrang menunjukkan pkl 5:37 AM.
AM bukan PM..
okay.now dah 7.7.12.maksudnaya blan puasa dah nak dekat.YAHOOO.
aku boring weihh.see new skins kan.aumm lawa dak?
Okay.aku dah cakap keling..
kadangkadang   aku pon pelik dngan bdk kelas aku.depa tu kadang-2 baik kadang macam f**k pon ada.bila depa buat aku marah depatak sedar.pastu blaakumerajuk.mulalah nak kata akuni macam-2.aku pon dah taksuka perangai depa.tambah-2 ada bdk laki klas aku selalu ja,buat aku marah.aku pon tatau nak kata apa dah.sakit hati dngan    depa tu memang setiap hari.now,aku ska kawan ngan 3 org ja bdk kls aku.yang lain pakai hapuih   nak kwan :d


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;



"

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • i,m back.
  • I'M HERE.
  • SEPUPU FOREVER!
  • lagi :)
  • lagi :)
  • Internet
  • UPDATE.
  • HYEP!see the picture!Aummm.haharr.Tak ada yang men...
  • Hyep!
  • NEW POST.